Disse Break Ups i utlandet vil få deg til å tenke deg om to ganger før du bestiller en romantisk utflukt

Innholdsfortegnelse:

Video: Den sanne historien om Paris Hilton | Dette er Paris Hilton Offisiell dokumentar 2024, Juli

Anonim

For de som klarer seg gjennom en uke unna, kan et par ferie stivne et bånd, forbedre sexlivet ditt og føre til et langvarig forhold. Eller det kan føre til et raskt og brutalt oppbrudd før du har hatt en sjanse til å prøve ut utenlandske tollfrie.

Å gå bort med partneren din kan skape eller bryte et forhold. For mange er det første gang å tilbringe hvert minutt med partneren din - fra bufféer til frokost og opphold på solsengene, til å skure ved stranden til middag mens de blir overbevist av overdrevne restauratører.

Men noen ganger går det ikke etter planen. Enten en to ukers langtur i Alicante som endte i en katastrofe eller en parreise til Sørøst-Asia som endte da missusen stakk av med en Bali-surfer, vi alle kjenner noen som har fått hjertet sitt knust i utlandet. Her forteller venner og familie av Culture Trip sine historier.

Hjertesorg på XX-veien © Alex Mellon

Trøbbel i Thailand

”Jeg hadde sett denne jenta i kort tid i London, da hun flyttet til Bangkok for en universitetsperiode. Før hun gikk ut nevnte hun at jeg skulle komme på besøk, og hvis jeg likte det, kan du vurdere å flytte over en stund da hennes periode var oppe.

I løpet av dager etter at jeg bestilte billettene mine, begynte det hele å bli litt rart og anstrengt gjennom de konstante, lange fjerne telefonsamtalene om natten.

Siden jeg hadde kjøpt billettene, var jeg opptatt av å gå ut og få det til å fungere, enten det var i et romantisk forhold eller som venner.

Dagen jeg kom var veldig nervepirrende, men jeg trodde at det ikke kom til å bli så ille som jeg gjorde på hodet.

Vi møttes på flyplassen, og etter å ha droppet posene mine i leiligheten hennes, gikk de ut for å drikke. Dessverre dro vi til Khaosan Road - en moderne Sodoma eller Gomorrah - og definitivt ikke det rette stedet å ta igjen og tømme luften.

Vi endte opp i en bar med vennene hennes fra universitetet. For å komme meg gjennom angsten og tafsen drakk jeg rikelig med bøtter med whisky. Etter en stund var spenningen for mye, så jeg gikk utenfor for å få litt luft. Da jeg kom tilbake, ble jeg møtt av synet av hun kysset den nye kjæresten.

Vi gikk tilbake til leiligheten hennes, der det brøt ut et argument som fortsatte utover natten, bortsett fra korte øyeblikk med stillhet som ble punktert av meg som kastet opp bøttene med whisky jeg hadde spist tidligere.

Om morgenen fortalte hun meg at jeg ikke kunne bo i leiligheten hennes lenger, og sparket meg raskt ut på gaten. Dette var den første dagen på min tre ukers romantiske tur til Thailand. ” A, London

Hjerter som bryter som en nybakt baguett © Alex Mellon

Forbauset i Paris

“Jeg hadde sett denne jenta i noen måneder og bestemte meg for å overraske henne med en langhelgetur til Paris, romantisk jeg kjenner. I tankene mine så jeg meg nippe til kaffe ved Louvre, stjele et kyss under Eiffeltårnet og gå arm-i-arm ned Champs-Élysées. Det ville være en sjanse for oss å slippe unna alvoret i arbeidet og slippe løs.

Jeg hadde forberedt alt på en tee, men som det sies, fungerer ikke alltid livet slik du planla. Da vi ankom hotellet, i nærheten av Gare Du Nord stasjon, så det ikke ut som annonsen, og vi brukte timer på å prøve å finne en annen før vi gikk av med skjebnen vår og slo oss ned i et falleferdig og skittent rom. Postkortidealet mitt til Champs-Élysées ble knust da vi ble stukket av de vanvittige prisene, som på et budsjett ga oss lite igjen å bruke.

Et langt par dager i nærheten brak og delte en seng med noen tvilsomme flekker, begynte å legge press på vårt unge forhold. Lei og tydelig ivrig etter å komme hjem, kranglet vi konstant i løpet av ferien. Den endelige spikeren i kisten manglet nesten returflyvningen som forårsaket et mindre koronar og etterlot oss behov for en ferie fra ferien.

Eksen min, som, viser seg, var en massiv tro på astrologi og tarot, tok den katastrofale turen som et tegn på ting som kommer. Vi snakket ikke i noen dager etter hjemkomsten og hadde gått i stykker i løpet av en uke. Jeg har fortsatt skylden i Paris, men kanskje var det bare ikke ment. ” A, Manchester